Workshopy a semináře

Kdy volit workshop a kdy seminář

Seminář je vhodný pro větší množství lidí (15 až 30), kteří potřebují v krátkém čase (3 hodiny) získat nové informace a znalosti o daném tématu a chtějí lépe poznat sami sebe, aby se mohli posunout kupředu.

Interaktivní workshop je vhodný pro menší počet zaměstnanců (5 až 10) např. z jednoho oddělení či týmu, kteří si chtějí během jednoho dne osvojit nové dovednosti a získat nový pohled na věc i na sebe samotné. Účastnit by se ho měli zaměstnanci, kteří jsou ochotni participovat na interaktivních prvcích i společných diskusích v rámci workshopu. Workshop je koncipován tak, aby umožnil účastníkům během jednoho dne dosáhnout kvalitativního posunu v dané oblasti.

Témata workshopů a seminářů

Nabídka workshopů a seminářů zahrnuje následující témata:

Semináře obsahují obdobný obsah jako workshopy, avšak v menším detailu a bez většiny interaktivních prvků. Produktové listy všech workshopů a seminářů si můžete stáhnout zde.

Obsah všech konverzací vedených v rámci semináře a zejména v rámci interaktivních fázích workshopu považuji za důvěrný.

Cena

Cena za jednodenní workshop je 26 000 Kč bez DPH.

Cena za tříhodinový seminář je 14 000 Kč bez DPH.

Reference od zákazníků

Alcatel-Lucent (nyní Nokia)

Workshop „Jak na změny“ hodnotím jako interaktivní a inspirativní. Vřele doporučuji – vhodné pro start změn v podniku a jako startup workshop s následným detailním a úzkým zaměřením na konkrétní situaci a změny v podniku.

Radek Doubek, Managing Director a Chief Financial Officer pro Česko, Slovensko a Rumunsko ve společnosti Alcatel-Lucent Czech (nyní Nokia)

O2 Czech Republic

„Workshop na téma zvládání stresu přinesl mně i mému týmu řadu cenných informací o tom, jak vlastně funguje náš mozek a jak sami ke svému stresu občas přispíváme. Líbilo se mi, že součástí workshopu byla i řada praktických cvičení, nácviky relaxačních technik i zajímavé tipy, jak si poradit se stresem. Mně i můj tým oslovil i příjemný a zajímavý projev Martina, který workshop vedl.“

David Duroň, O2 TV Director

Harley-Davidson Prague

„Absolvoval jsem již mnoho školení na prodejní dovednosti, ale toto bylo opravdu jiné. Workshop o mezilidské komunikaci nás zaujal svým obsahem i řadou zajímavostí o tom, jak vlastně funguje komunikace uvnitř našeho mozku. Martin nám zprostředkoval úplně jiný pohled na komunikaci a mně i mým kolegům poskytl prostor k zamyšlení nad některými stereotypy i provozní slepotou, se kterou se občas potýkáme. Díky řadě praktických příkladů a bohaté interaktivní části jsme měli možnost si řadu věcí sami vyzkoušet a uvědomit. Martin vás vtáhne do děje, praktické příklady pak vidíte každý den.“

Vojta Vavřina, Dealer principal

Elite Bloggers

„Martin Zikmund připravil pro Elite Bloggers několikahodinový workshop o mezilidské komunikaci, který předčil má očekávání. S Martinem jsem absolvovala jedno soukromé sezení, které bylo milé a pro mě osobně velice přínosné. Martin ale bravurně zvládl udržet pozornost i větší skupiny lidí a aktivně pracovat téměř se všemi účastníky workshopu. Blogerkám v prezentaci srozumitelně vysvětlil, jak funguje lidský mozek a proč reagujeme na určité životní situace tak, jak reagujeme. Workshop nám v hlavě zanechal hodně podnětů, o kterých přemýšlíme v každodenním životě. Není to tedy jen těch pár hodin, kterých strávíte na workshopu, je to mnohem víc, co ve vás samotných dokáže Martin naťuknout.“

Tereza Salte, generální manažerka

Fakturační údaje

Nitana s. r. o.
Náměstí 14. října 1307/2
150 00 Praha 5 – Smíchov
IČ: 28959752
DIČ: CZ28959752
Bankovní spojení: 2200097993/2010

Potřebujete vědět víc? Napište mi.