Jak na změny

Změna je v dnešní neustále se zrychlující době jediná jistota. Už Sokrates říkal, že: „Tajemstvím změny je soustředit veškerou svou energii nikoliv na boj se starým, ale na budování nového.“ To ale není až tak jednoduché, zejména v okamžiku, kdy v nás změna vyvolává strach, obavy či dokonce pocity viny. Úspěšnému dokončování námi iniciovaných změn a úspěšnému zvládání změn, se kterými se musíme vyrovnat, bráníme především my sami. Změny totiž často útočí na náš vlastní pocit bezpečí a naše reakce na ně tak bývá často nevědomá. I to lze však změnit!

Lepší vnímání a úspěšnější dokončování změn pro vaše zaměstnance

Workshop Jak na změny stres se skládá z kombinace teoretických poznatků, celé řady praktických příkladů i z interaktivní individuální i skupinové práce s účastníky workshopu.

DSCF1310_editedÚčastníci se v průběhu workshopu srozumitelnou a snadno pochopitelnou formou seznámí s poznatky moderní psychologie, psychiatrie i neurovědy a s jejich dopady na vnímání změn. Pochopí mechanismy, jakými lidský mozek reaguje na pasivní i aktivní změny, i to, proč je důležitý metodický přístup a jak při plánování změn z pohledu fyziologie mozku správně postupovat.

Značná část programu se pak věnuje sebepoznání, během kterého účastníci dostanou možnost pochopit, které konkrétní aspekty změn na ně osobně působí nejvíce a proč, a naučí se s tím pracovat.

Účastníci workshopu se také seznámí s konkrétními nástroji pro účinné zvládání vlastních strachů ze změn i s metodami systematického plánování, přípravy, realizace a dokončování změn v pracovním i osobním životě. Dozvědí se také, jak pracovat se svojí motivací a odhodláním, jak se na změny přichystat i jak identifikovat čas vhodný pro změnu. Přijímání i úspěšné dokončování změn pro ně tak bude výrazně jednodušší.

Reference

„Workshop „Jak na změny“ hodnotím jako interaktivní a inspirativní. Vřele doporučuji – vhodné pro start změn v podniku a jako startup workshop s následným detailním a úzkým zaměřením na konkrétní situaci a změny v podniku.

Radek Doubek, Managing Director a Chief Financial Officer pro Česko, Slovensko a Rumunsko ve společnosti Alcatel-Lucent Czech (nyní Nokia)

Obsah workshopu

Co je to změna

  • Definice změny
  • Klasifikace změn
  • Hlavní příčiny změn

Jak se přestat bát změn

Jak se vyrovnat s reaktivními změnami

Jak poznat čas na změnu

Jak se odhodlat ke změně a jak ji dokončit

  • Jak funguje motivace a odhodlání
  • Jak se chystat na změny
  • 4 podmínky pro úspěšné dokončování změn

Více informací se dozvíte v produktovém letáku.

Potřebujete vědět víc? Napište mi