Anatomie změny

Panta rhei, neboli vše plyne, říkával již Platón někdy kolem roku 300 před naším letopočtem. Moderní doba i moderní management mu dávají za pravdu. Frekvence, rozsah i četnost změn se neustále zvyšují. Kdo z vás před 20 lety měl mobilní telefon a kdo internet? A kdo z vás si dokázal představit internet v mobilním telefonu? A co elektromobily? Neuronové sítě? 3D tiskárny? Roboti provádějící neurochirurgické zákroky?

Žijeme v době, kdy giganti ve svých odvětvích padají do propadliště dějin jeden za druhým. V době, kdy desítky let staré firmy těsně před krachem díky jediné změně, jediné inovaci, se během pár let dokáží změnit v ekonomicky nejsilnější firmy světa. V době, kdy největší retailové obchody světa fungují s nulovými zásobami a největší prodejci ubytování bez jediné budovy. Zkrátka a dobře žijeme v době velkých změn. Některé iniciujeme sami, jiné přichází, ač nezvány, a musíme se s nimi vyrovnat. A otázka za milion zní JAK? Otázka za dva miliony pak JAK NEJEFEKTIVNĚJI?

Proč si vybrat tento workshop

Odpověď na tu první dokáže myslím schopný manažer časem odhalit. Odpověď na tu druhou už ale často jde za hranice managementu a best practices. Za iniciací a implementací změn stojí hluboké a často nevědomé psychologické a neurofyziologické procesy. To ty ovlivňují náš postoj ke změnám. To ty naplňují ty nelichotivé statistiky o (ne)úspěšnosti změnových projektů v teoriích strategického a změnového managementu.

Workshop Anatomie změny vám proto nenabídne ty odpovědi, na které byste si jako zkušení manažeři přišli třeba i sami, ale hlavně ty, které jsou ukryty pod povrchem a jsou o to podstatnější. To vše v co nejefektivnější a nejsrozumitelnější formě. A věřte, že díky tomuto workshopu se i u vás možná ledasco změní. Ostatně jak říkával Eric Berne, zakladatel transakční analýzy: Změna je vždy možná…

Více informací se dozvíte v produktovém letáku.

Zatím jsem školil v těchto firmách

alcatel_lucent_freebit.jpg

Reference

„Workshop „Jak na změny“ hodnotím jako interaktivní a inspirativní. Vřele doporučuji – vhodné pro start změn v podniku a jako startup workshop s následným detailním a úzkým zaměřením na konkrétní situaci a změny v podniku.

Radek Doubek, Managing Director a Chief Financial Officer pro Česko, Slovensko a Rumunsko ve společnosti Alcatel-Lucent Czech (nyní Nokia)

Potřebujete vědět víc? Napište mi